TOIMITUSEHDOT & MAKSUTAVAT

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy The Body Shopin Suomen maahantuoja Bodim Port Oy, y-tunnus 1706784-2. Myymme tuotteita 18 vuotta täyttäneille henkilöille, toimitukset vain Suomen alueella. Osoitteesta www.thebodyshop.com löydät muiden The Body Shop -maiden verkkokauppaosoitteet. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.thebodyshop.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Saat sähköpostiisi toimitusilmoituksen, kun pakettisi lähtee meiltä.

Verkkokaupassa on ilmainen toimitus yli 40€ ostoksista (ei koske kotijakelupaketteja).

Postitamme tuotteita arkipäivinä.

Toimitamme tilaukset valintasi mukaan joko Postin, Matkahuollon, PostNordin tai DB Schenkerin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella. Voit valita toimitustavaksi myös noudon jostakin myymälästämme. Valittavanasi ovat seuraavat toimitustavat:

Matkahuollon Lähellä-paketti 3,90 € 
Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana paketin lähettämisestä, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. Paketin saapumisilmoitus lähetetään ensisijaisesti tekstiviestillä, joten muista ilmoittaa matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Mikäli puhelinnumero ei ole tiedossa, saapumisilmoitus lähetetään sähköpostitse. Pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta, jonka jälkeen lähetys palautetaan The Body Shopiin.
Katso lähin Matkahuollon palvelupiste: https://www.matkahuolto.fi/palvelupisteet


PostNord MyPack noutopistepaketti 3,95 €
Paketin noutopaikaksi voi valita jonkun PostNordin pakettipisteistä. Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä tai automaatista 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä. Paketin säilytysaika on 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautetaan The Body Shopiin.

DB Schenker Noutopiste-paketti 4,00 € 
Paketin noutopaikaksi voi valita jonkun DB Schenkerin pakettipisteistä. Paketti on noudettavissa valitusta toimipisteestä 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä. Paketin saapumisilmoitus lähetetään ensisijaisesti tekstiviestillä, joten muista ilmoittaa matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Mikäli puhelinnumero ei ole tiedossa, saapumisilmoitus lähetetään sähköpostitse. Pakettien säilytysaika on 14 vuorokautta, jonka jälkeen lähetys palautetaan The Body Shopiin.

Postin Economy-paketti 4,90 € 
Paketti on noudettavissa lähimmästä postitoimipisteestä tai vaihtoehtoisesti valintasi mukaisesta postista tai pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä. Paketin saapumisilmoitus lähetetään ensisijaisesti tekstiviestillä, joten muista ilmoittaa matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Mikäli puhelinnumero ei ole tiedossa, saapumisilmoitus lähetetään sähköpostitse tai postitse. Jos valitset noudon pakettiautomaatista, saat vain tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa. Muista siis ilmoittaa matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Paketin säilytysaika on 7 vuorokautta, jonka jälkeen lähetys palautetaan The Body Shopiin.

Matkahuollon Kotijakelupaketti 9,90€
Toimitus ovellesi sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin. Saat ilmoituksen saapuvasta paketista tekstiviestillä toimitusajan sopimiseksi. Vastaanottajan luvalla toimitus voidaan jättää myös ilman vastaanottajan kuittausta kotiovelle.

PostNord MyPack Home kotipaketti 10,00€
PostNord toimittaa lähetyksen osoitekortissa merkittyyn osoitteeseen. Jos et ole kotona tilauksesi saapuessa, PostNord jättää sen turvalliseen paikkaan, mikäli tämä on mahdollista.
Jos turvallista paikkaa ei löydy, tilauksesi kuljetetaan takaisin jakeluterminaaliin ja toimitusta yritetään uudestaan seuraavana päivänä. Voit sopia uuden toimitusajan ottamalla yhteyttä PostNordin asiakaspalveluun.

Postin Kotipaketti 10,90 €
Posti toimittaa lähetyksen osoitekortissa merkittyyn osoitteeseen. Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti lähetystä seuraavana työpäivänä, jolloin jakeluaika sovitaan. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä arkipäivisin. Puhelinnumero on välttämätön tieto vastaanottajan tavoittamiseksi. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään yhteydenottopyyntö paperisena. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä, lähetys palautetaan The Body Shopiin 7 vuorokauden kuluttua.

Nouto myymälästä 0€
Paketti on noudettavissa valitsemastasi The Body Shop -myymälästä heti kun olet saanut vahvistuksen sähköpostiisi myymälän aukioloaikoina. Säilytämme tilaustasi 14 vuorokautta, jonka jälkeen tilauksesi mitätöidään ja palautamme siitä maksun.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus verkkokauppaostoksista. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Poikkeuksena on tuoksutuotteista Eau de Toilette, Eau de Parfum, Perfume Oil, Fragrance Mist, Body Mist, Hair Mist, Hair & Body Mist, Shimmer Mist ja Fragance Dome sekä Joulukalenterit, joiden palautusta emme hyväksy. 


Palautus on asiakkaalle maksuton. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi. Walley-laskun tapauksessa hyvitys tehdään Wallet-laskulle.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.


Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin, Matkahuollon, PostNordin tai DB Schenkerin noutopisteessä.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Bodim Port Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

MAKSUTAVAT

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
Pankkimaksutavat: Nordea, Nordea Business, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken, OP, Handelsbanken, S-Pankki ja Danske Bank
Mobiilimaksutavat: MobilePay, pivo ja Siirto.
Lasku- ja osamaksutavat: OP Lasku, Walley, Jousto ja Alisa Yrityslasku*
Luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard ja American Express

Verkkopankkien, luottokorttien ja laskujen osalta maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

MAKSUT VISA, VISA ELECTRON TAI MASTERCARD KORTEILLA

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Bodim Port Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.


Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

VERKKOPANKIT

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

*Alisa Yrityslasku

Ostaminen Alisa Yrityslaskulla onnistuu pelkkien yhteystietojen ja vahvan tunnistautumisen avulla. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja hänen edustamansa yrityksen välisen yhteyden. Maksutavan käyttö edellyttää suomalaista y-tunnusta ja ostoksen tekijältä suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksia. Ostajan osto-oikeus varmistetaan digitaalisesti. Tätä varten suosittelemme, että ostaja käyttää ostosta tehdessä yrityksen tarjoamaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta.

Lasku lähetetään Alisa Yrityslaskun toimesta ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet ovat valmiina tiedossa, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisättyä laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot.

Alisa Yrityslasku tarjoaa kolme eri maksuaikaa: 14 päivää, 30 päivää ja 60 päivää. Laskutuslisä vaihtelee valitun maksuajan mukaan: 14 päivää 9,90 €, 30 päivää 19,90 € ja 60 päivää 29,90 €. Alisa Yrityslaskun luottoraja on 5000 €.

Mikäli sinulla on kysyttävää Alisa Yrityslaskusta, olethan yhteydessä Alisan asiakaspalveluun:
• Sähköposti: yritysrahoitus@alisapankki.fi
• Puhelinnumero: 0293 230 910 (Arkisin klo 9-17, 0,1717 € /min)

Alisa Yrityslaskun mahdollistaa Alisa Pankki Oyj.