quick shopSulje

*Alennukset näytetään ostoskorissa

TiliniSulje

Kirjaudu sisään

Kampanjat

Tutustu muutokseen, jonka me sinun tuellasi olemme saaneet aikaan, ja miten se on vaikuttanut planeettaamme ja ihmisiin ja eläimiin, jotka elävät sillä.

Stop Sex Trafficking of Children and Young People

Syyskuussa 2009 The Body Shop aloittaa yhdessä ECPAT Internationalin kansainvälisen ihmiskaupan vastaisen kampanjan. The Body Shop kampanjoi ympäri maailmaa herättäen huomiota tähän rikollisuuden muotoon, kerää varoja, allekirjoituttaa vetoomuksia ja marssii asian puolesta!

Lue lisää

Get Lippy: Prevent HIV

Lanseeraamme yhdessä MTVInternationalin kanssa HIV- ja AIDS-tietoisuutta levittävän kampanjan. Viestimme tavoittaa miljoonia ihmisiä ja kampanjatuotteilla kerätään yli 2 miljoonaa puntaa hyväntekeväisyyspartnerillemme, Staying Alive Foundationille. Kerätyillä rahoilla tuetaan valistustyötä nuorten ihmisten parissa HIV:in ja AIDS:in pysäyttämiseksi sekä tuetaan HIV:in ja AIDS:in kanssa eläviä ihmisiä.

Stop Violence in the Home

Vuonna 2003 lanseeraamme MTV:n kanssa maailmanlaajuisen kampanjan, jolla herätämme huomiota ja keräämme rahaa kotiväkivallan vastaiseen työhön. Lopeta kotiväkivalta -kampanjaa jatketaan lähes vuosikymmenen ajan.

Choose Positive Energy

Kampanjoimme yhdessä Greenpeacen kanssa uusiutuvien energialähteiden puolesta. Yli kuusi miljoonaa ihmistä allekirjoittaa vetoomuksen, joka luovutetaan World Summit for Sustainable Development -ympäristökokouksessa Johannesburgissa.

Make Your Mark

Dalai Lama auttaa meitä lanseeraamaan Make Your Mark eli Jätä jälkesi -kampanjan. Yhdessä Amnesty Internationalin kanssa järjestetyllä kampanjalla juhlistetaan YK:n ihmisoikeuksien julistuksen 50-vuotispäivää. Kolme miljoonaa ihmistä allekirjoittaa vetoomuksen ihmisoikeustaistelijoiden puolesta.

ITSETUNTO

Luomme Ruby-nimisen nuken, jolla haastamme vallitsevat stereotyyppiset kauneusihanteet. Ruby on naisten itsetuntokampanjamme keulakuva ja herättää maailmanlaajuisen keskustelun kehonkuvasta.

VASTUSTAMME ELÄINKOKEITA

Keräämme yhdessä johtavien eläinsuojelujärjestöjen kanssa neljä miljoonaa nimeä eläinkoekiellon puolesta EU-komissiolle. Vuonna 1998 Iso-Britannia kieltää kosmetiikkatuotteiden testaamisen eläimillä.

OGONI-HEIMON AHDINKO

Lanseeraamme kampanjan, jolla kiinnitetään huomio Niger-joen suistoalueen Ogoni-heimon ahdinkoon. Heimon kotimaat on saastutettu raakaöljyjätteillä ja heimoa syyllistetään protestoinnista. Vuonna 1995 Nigerian sotilashallitsijat teloituttavat Ogonien johtajan, kirjailija ja aktivisti Ken Saro-Wiwan. Kampanjamme jatkuu vuoteen 1998 asti.

THE BIG ISSUE LEHTI JULKAISTAAN

Kodittomien ihmisten myymä lehti, jonka tulot ohjautuvat kodittomille, sai alkunsa vuotta aikaisemmin The Body Shop Foundationin projektina. Lanseeraamme Against Animal Testing eli Vastustamme eläinkokeita -kampanjoinnin.

THE BODY SHOP FOUNDATION PERUSTETAAN

Hyväntekeväisyysjärjestömme rahoittaa ihmisoikeus- ja ympäristönsuojeluprojekteja ympäri maailmaa. Rahoituksen kohteena ovat pienet ruohonjuuritason organisaatiot, joiden on vaikea saada rahoitusta toiminnalleen muualta. Vuoteen 2012 mennessä säätiö on lahjoittanuit yli 19 miljoonaa puntaa.

Lue lisää

Stop the Burning

Ensimmäinen ympäristökampanjamme vaatii lopettamaan Brasilian sademetsien polttamisen. Miljoonan allekirjoituksen kansalaisvetoomus luovutetaan Brasilian presidentille.

Save the Whale

Ensimmäinen kampanjamme on ”Pelastakaa valaat” yhteistyössä Greenpeacen kanssa. Vaadimme valaanpyynnin lopettamista ja haluamme kertoa kasvipohjaisen jojobaöljyn käytöstä kosmetiikkateollisuudessa kaskelottivahan korvikkeena.